Treceți la conținutul principal

Revelionul

Anul acesta am reuşit să petrec Revelionul într-o locaţie din afara Sibiului sau a Botoşaniului, mai exact am fost la Cluj.


Am plecat la Cluj-Napoca pe 30 decembrie 2009 şi m-am întors anul viitor în 2010. E prima oară când îmi petrec ziua de naştere (31 decembrie) şi ziua de nume (1 ianuarie - Sf. Vasile) într-un alt oraş decât cel de reşedintă. A fost frumos dar în acelaşi timp am fost şi dezamăgit de unele chestii. Dacă aveţi răbdare vă voi povesti pe scurt cum a fost.


30 decembrie 2009:

Drumul până în Cluj a fost OK, am dormit o bună parte din el şi am ajuns pe la ora 18 în oraş. În Cluj ploua de ziceai că e toamnă nu iarnă. Am ajuns la pensiune unde ne-am instalat confortabil. Camera primită era foarte frumoasă, cu paturi moi, televizor LCD, baia foarte bună, totul curat, pe scurt am fost mulţumit de condiţii, având în vedere că îmi cam era teamă să nu fie mai nasol.

După ce ne-am odihnit puţin am ieşit în cercetare de obiective turistice. Am rămas plăcut surprins de casele vechi, frumoase de pe Calea Moţilor. Apoi de Biserica Catolică din Piaţa Avram Iancu sau Catedrala Ortodoxă şi Teatrul Naţional. Parcul de la Teatru era foarte frumos ornamentat, brazii plini de luminiţe colorate.


31 decembrie 2009:

De ziua mea bineînţeles că am primit tort şi a trebuit să suflu în lumânări (mi-am pus şi o dorinţă, normal).
Am mai făcut un tur al oraşului şi apoi am mers pe jos de pe Calea Moţilor până la Iulius Mall. Cred că distanţa e de vreo 5 km, dacă nu mă înşel.
Mi-a plăcut foarte mult mall-ul şi ce am văzut acolo.

În noaptea de Revelion am fost în faţa Teatrului Naţional unde, din păcate din cauza crizei, au fost doar artificii şi şampanie. E ciudat că totuşi în Iaşi, unde PSD e la putere s-au cheltuit o groază de bani pe formaţii şi artificii. Dar distrează omul ca să uite de foame, nu?
L-am văzut cu greu şi pe Emil Boc, eram cât de cât aproape de el dar mă chinuiam să-l văd mai bine. Să ştiţi că înălţimea lui mică nu e o legendă...
Spectacolul de artificii a fost impresionant, cât şi bucuria şi distracţia clujenilor.

Am avut prilejul să dau şi un interviu la TVR1 dar care din păcate nu l-a redat pe post integral:


Sunt bucuros că m-au dat între declaraţiile lui Boc şi Băsescu :)
Am mai fost zis că: Sper ca Guvernul să-şi facă datoria şi mai departe cu Dumnezeu înainte!... Salut toţi botoşănenii că de acolo sunt şi salut toţi sibienii că acolo lucrez.

Am mai făcut un tur de Centrul Oraşului şi apoi am plecat la pensiune unde am dormit ca un bebeluş şi visând interviuri şi oameni care mă ovaţionează.

1 ianuarie 2010:

E fain să termini un an cu o zi de naştere şi să începi anul cu o zi de nume. Pot să zic că sunt privilegiat şi poate că asta îmi dă un fel de karma...
Ziua mi-am petrecut-o în cameră sau în oraş căutând cu diperare un restaurant deschis unde să pot mânca ceva. Am găsit până la urmă un non stop de unde am cumpărat cât să mi-ajungă 2 zile, dar mi-a ajuns cam o jumătate de zi.

Pe 2 ianuarie m-am întors în Sibiu.
Clujul îmi place mult mai mult ca Sibiu, e un oraş foarte frumos, care dă o tentă de oraş occidental. Sper să mai merg într-o vizită pe acolo, dar pe la vară.

La mulţi ani la toţi!!

Postări populare de pe acest blog

Guşteriţa, Sibiu

Fãrã canalizare si cu drumuri pietruite, sibienii din cel mai oropsit cartier al Sibiului se întreabã dacã n-ar fi fost mai bine ca Gusterita sã rãmânã comunã. Desi e parte a orasului de jumãtate de secol, cartierul nu reuseste sã se ridice din noroaie. Primãria anuntã cã lucrãrile pentru canalizare ar putea începe la primãvarã. Acelasi lucru il spunea Primaria si in 2006, dupa trei ani situatia inca nu s-a schimbat. Fiecare sibian a auzit de Gusterita. Însã nu multi au si cãlcat vreodatã pe acolo. Departe de oras, locuitorii cartierului, alipit Sibiului în urmã cu o jumãtate de secol, sunt singurii care îsi stiu problemele si se luptã cum pot cu ele. Lipsa canalizãrii, transportul public slab organizat si drumurile proaste le dau cele mai mari bãtãi de cap. Guşteriţa (în dialectul săsesc Hameršterf, în germană Hammersdorf, în trad. "Satul ciocanului", în maghiară Szenterzsébet, în trad. "Sfânta Elisabeta") este în prezent un cartier al municipiului Sibiu. Istoric L

Cele mai folosite aplicații de Android pe 2015

Mai jos am compus o listă cu cele mai folosite/bune aplicații pentru Android pe anul 2015, din punctul meu de vedere. Unele aplicații sunt destul de recent instalate, altele le folosesc de când am cumpărat telefonul. Am mai făcut o listă cu ceva timp în urmă, dar unele aplicații nu mai sunt, ca să zic așa, în grațiile mele. CCleaner - îl foloseam și pe Windows, îl folosesc și pe Android. Sunt foarte mulțumit de această aplicație. AirDroid - transferă fișiere de pe un alt dispozitiv (laptop, PC, tabletă) pe telefon sau invers. Poți să scrii SMS-uri direct din aplicația web, poți să ștergi fișiere, să asculți muzica sau să vezi filmele de pe telefon, etc. Cam așa arată interfața web a aplicației AirDroid, de unde puteți să aveți control asupra telefonului. Nova Launcher Prime - varianta plătită a Nova Launcher. Este una dintre cele mai folosite launch-ere de pe piață. Are o grămadă de opțiuni și configurări. Crunch - o aplicație care optimizează imaginile din punct

Wallpaper-uri cu Steagul României pentru 1 Decembrie

Având în vedere faptul că mâine e 1 Decembrie - Ziua Naţională a României - am pus mai jos câteva wallpaper-uri cu drapelul nostru ... dar nu numai.