Treceți la conținutul principal

Reader's Digest+Andreea Marin=teapa?

Azi am gasit in posta doua plicuri mari si voluminoase de la renumita revista Reader's Digest , un plic pe numele meu si un alt plic, exact la fel, pe numele prietenei. In clipa in care am vazut pe plic scris mare Premiul instant va fi acordat in data de 20-09-2009 mi-am dat seama ca ceva nu e in regula deoarece eu nu am participat la niciun concurs de acest gen.

Cand am ajuns in casa m-am uitat mai bine la cele doua plicuri si pe fiecare plic mare mai era lipit cate un plic mic in care se afla o scrisoare in care se mentioneaza ca aproximativ 99% dintre locuitorii Romaniei nu au primit oferta noastra nationala, deci un procent si mai mic din Sibiu au fost selectati si vor primi un plic important. Nu stiu cum se face, dar din tot Sibiul am fost selectat si eu, si prietena mea.

In plicul mare sunt tot felul de hartii si hartiute, chiar si o scrisoare xeroxata de la Andreea Marin, membru onorific al Comisiei de Tragere la Sorti , regulamentul concursului , niste cecuri roz, doua plicuri , unul cu DA in care sa trimit cecurile insemnand ca vreau sa primesc acasa o carte "Descoperiti minunile lumii" pe care trebuie sa o platesc (am inteles ca e interesanta) si un plic cu NU in care trimit cecurile, o sa particip la concurs dar nu o sa primesc acasa acea carte si nu o sa beneficiez de anumite facilitati.

Plicurile trebuie trimise in termen de 7 zile ca sa pot castiga un al premiu in valoare de 2.400 euro. AM uitat sa spun ca premiul cel mare e de 60.000 si pe langa asta si niste masini.

Regulamentul concursului se poate gasi aici.
Acum nu stiu ce sa cred, mi se pare o teapa deoarece:
  • nu m-am inscris la concurs,
  • nu-ti da nimeni 60.000 de euro fara sa cumperi nimic de la ei
  • mi-a venit plicurile si mie si prietenei in acelasi timp
  • in regulament scrie ca trebuie trimis in termen de 7 zile de la primire cu toate ca pe plic nu apare nicio stampila cu data la care am primit plicurile
  • am gasit pe net o multime de persoane care au primit astfel de plicuri (aici)
  • nu sunt eu atat de norocos sa fiu macar ales pentru o finala
Dar totusi nu inteleg de ce este implicata vedeta Andreea Marin, poate ca treaba este legala avand in vedere ca OPC-ul nu a intervenit.
Ma mai gandesc daca sa trimit plicul cu NU sau nu trimit nimic.

Postări populare de pe acest blog

Guşteriţa, Sibiu

Fãrã canalizare si cu drumuri pietruite, sibienii din cel mai oropsit cartier al Sibiului se întreabã dacã n-ar fi fost mai bine ca Gusterita sã rãmânã comunã. Desi e parte a orasului de jumãtate de secol, cartierul nu reuseste sã se ridice din noroaie. Primãria anuntã cã lucrãrile pentru canalizare ar putea începe la primãvarã. Acelasi lucru il spunea Primaria si in 2006, dupa trei ani situatia inca nu s-a schimbat. Fiecare sibian a auzit de Gusterita. Însã nu multi au si cãlcat vreodatã pe acolo. Departe de oras, locuitorii cartierului, alipit Sibiului în urmã cu o jumãtate de secol, sunt singurii care îsi stiu problemele si se luptã cum pot cu ele. Lipsa canalizãrii, transportul public slab organizat si drumurile proaste le dau cele mai mari bãtãi de cap. Guşteriţa (în dialectul săsesc Hameršterf, în germană Hammersdorf, în trad. "Satul ciocanului", în maghiară Szenterzsébet, în trad. "Sfânta Elisabeta") este în prezent un cartier al municipiului Sibiu. Istoric L

Cele mai folosite aplicații de Android pe 2015

Mai jos am compus o listă cu cele mai folosite/bune aplicații pentru Android pe anul 2015, din punctul meu de vedere. Unele aplicații sunt destul de recent instalate, altele le folosesc de când am cumpărat telefonul. Am mai făcut o listă cu ceva timp în urmă, dar unele aplicații nu mai sunt, ca să zic așa, în grațiile mele. CCleaner - îl foloseam și pe Windows, îl folosesc și pe Android. Sunt foarte mulțumit de această aplicație. AirDroid - transferă fișiere de pe un alt dispozitiv (laptop, PC, tabletă) pe telefon sau invers. Poți să scrii SMS-uri direct din aplicația web, poți să ștergi fișiere, să asculți muzica sau să vezi filmele de pe telefon, etc. Cam așa arată interfața web a aplicației AirDroid, de unde puteți să aveți control asupra telefonului. Nova Launcher Prime - varianta plătită a Nova Launcher. Este una dintre cele mai folosite launch-ere de pe piață. Are o grămadă de opțiuni și configurări. Crunch - o aplicație care optimizează imaginile din punct

Wallpaper-uri cu Steagul României pentru 1 Decembrie

Având în vedere faptul că mâine e 1 Decembrie - Ziua Naţională a României - am pus mai jos câteva wallpaper-uri cu drapelul nostru ... dar nu numai.